به چشم های قشنگ تو
نوشته شده توسط : محمد امین صلاحی

 

نازنین به چشم های قشنگ تو
     به ان نگاه صاف و یکرنگ تو
           سوگند می خورم 
 تا ان روز که قدم هایم این خاک
      بی ارزش را بوسه خواهند زد
            دوستت می دارم         
و من این جمله رابارها گفته ام
      اما دریغا که هر بارصدایم درسکوت 
     بی انتهای تو محو خواهد شد
اری دوستت دارم های من
             بازهم ناگفته می مانند
واین جمله هر بار برایم تازگی دارد
      من امشب از سرمای احساست می لرزم
           اما سردی نگاه تو هیچگاه مرا
              زعشق دلسرد نخواهد کرد.




:: برچسب‌ها: عشق , شور , احساس , زیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: